Reklamacija i povrat
- U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
- Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili uređaj i iskoristili vaše pravo da ga zamjenimo sa drugim (ispravnim) uređajem. U ovom slučaju imate pravo da zatražite povrat novca, ili da uređaj zamjenite za drugi model. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojim je proizvod bio originalno isporučen.
- U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj se vrati prodavcu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novi uređaj.
Pisani prigovori
Obratite nam se sa povjerenjem ako ste nezadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj internet prodavnici. Na vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo Vas da napišete Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
Pisani prigovor možete poslati na:
Allied VTM d.o.o.
Hifzi Bjelavca 34
71000 Sarajevo
ili poslati putem faxa na broj: 033 765 372
ili poslati putem e-maila: prodaja@allied.ba
Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi. Broj telefona je 033 868 000.