Servis

Da bi smo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vrijeme svi izbjegli nepotrebne troškove i nepotrebno trošenje vremena, zajedno trebamo poštivati sljedeću proceduru slanja robe na servis.

Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja i uređaj treba servisirati, molimo vas da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Isti možete donijeti u najbliži servis ili kontaktirati naš call centar na telefon 033 843 843 ili pismeno na e-mail prodaja@allied.ba.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00 do 17:30.

Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.

Kako riješiti i skratiti vrijeme rješavanja reklamacije?

Uz uređaj je neophodno da imate originalni garantni list i kopiju računa. Uređaj adekvatno upakovati kako bi izbjegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije.

Uz uređaj napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar manifestuje poslije dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi. Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen. Pokušajte da izbjegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer servis tako može doći u situaciju da kvar ne otkloni te vam vrati uređaj u istom stanju u kakvom ste ga i poslali. Budite što detaljniji u opisu.

Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Prodavac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, u tom slučaju rizik prelazi na kupca.

U slučaju fizičkog oštećenja nastalih od strane krajnjih korisnika, servis zahtijeva dijagnostiku . Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu. Takav vid dodatnih troškova ne snosi Prodavac.

Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u vašem i u našem interesu da se reklamacije i servis rješavaju u što je moguće kraćem roku.

Kako spriječiti fizičko oštećenje

Vjerojatno ste došli na ovaj članak jer je vaš uređaj pretrpio fizičko oštećenje.  Dopustite nam da vam ponudimo nekoliko savjeta pomoću kojih biste mogli spriječiti većinu uzroka fizičkog oštećenja:

  • Čuvajte uređaj od vanjskih utjecaja poput pritiska, vlage, djece, životinja, oštrih objekata...
  • Blizu uređaja nemojte jesti ili piti.
  • Budite pažljivi sa svojim uređajem - svakako pročitajte i poštujte Ergonomske i sigurnosne smjernice isporučene u vašoj dokumentaciji.
  • Pazite da je tokom nošenja uređaj isključen ili u stanju čekanja.  Udarci mogu oštetiti tvrdi disk koji radi.